شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
سلام عليكم به لطف خدا و ياد شهدا هم گام با شهدا مي شويم . اينجا يه سنگر براي شهدا ست . اللهم الرزقنا شهادت في سبيل الله شهدا ، التماس دعا ، حسابي

پيام‌هاي اتاق

تسبیح دیجیتال
+ دلم گرفته شهيدان! مرا مرا ببريد/ مرا زغربت اين خاک تا خدا ببريد/مرا که خسته ترينم کسي نمي خواهد/ کرم نموده دلم را مگر شما ببريد
+ دو ركعت نماز عشق در هر منطقه فراموش نشه
+ خاکريز:تخريب چي :هفت سين امسال را در خدمت برو بچه هاي واحد تخريب هستيم .- سرنيزه 2- سيم چين 3- سيم خاردار 4- سوسکي از نوع ميني اش 5- سبدي اون هم از نوع مينيش 6- سيم تله انفجاري 7- سيمينوف از شماره 1 تا 6 معمولا چيزايي بود که بچه هاي تخريب باهاش سرو کار داشتند،اما مورد هفتم معمولا کم وبيش نصيب اکثر بچه هاي تخريب چي مي شد.اون هم به جاي خال ، وسط پيشونيشون.
+ اي حاجي عشق تا منايت بردم/ در بال ملائک به سمايت بردم / بودي پدر شهيد و با ذکر حسين (ع) / در فاطميه به کربلايت بردم**( در گذشت خادم الحسين ، پدرشهيد ناصر سعادتي) حاج منصور سعادتي را تسليت عرض مي كنم.
+ 8 اسفند سالروز شهادت حاج حسين خرازي . صلوات يادتون نره
گمشده-
89/12/11
الّلهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
گمشده-
الّلهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
+ امام خامنه اي ( حفظ الله )/12/65 «سردارشهيداسلام‌ و پرچمدار جهاد و شهادت برادر شهيد حاج حسين خرازي به لقاءالله شتافت و با ذخيره‌هايي از ايمان و تقوي و جهاد و تلاش شبانه‌روزي براي خدا و نبرد بي‌امان با دشمنان خدا،در آسمان شهادت پرواز كرد و برآسمان رحمت الهي فرودآمد.
گمشده-
89/12/11
+ به ياد شهيد خرازي دردانه ي شهداي اصفهان
گمشده-
89/12/11
به مناسبت سالگرد عروج حاج حسين
+ سلام بر بسم الله رمز شروع، سلام بر ميش و گرگ طلوع، سلام بر شکوه رکوع، سلام بر خلوص و خضوع. - سلام بر پشت نوشته هاي لباس، سلام بر همدردان ناشناس، سلام بر سنگرهاي پاس، سلام بر جنازه هاي عطراگين تر از گلهاي ياس، سلام بر خداداران آس و پاس.
گمشده-
89/12/11
+ دشمنان کوردل انقلاب اسلامي بايد بدانند که شهادت در راه خدا آرزوي ماست. زيرا که ما را هراس از مرگ نيست. چرا که اطمينان داريم بدون ما نيز پرچم خونين اسلام و انقلاب را دست هاي پرتوان ميليون ها مردم محروم و مستضعف ميهن اسلامي سربلندتر و برافراشته تر از پيش به اهتزاز در خواهند آورد و ميليون ها دهان، نواي قدسي و آسماني الله اکبر را در چهار گوشه جهان طنين خواهند انداخت. شهيد محمد علي رجايي
+ يک ماه قبل از شهادت حاج همت ، علي در بيمارستان بستري بود . حاج همت و عباديان براي عيادت او به بيمارستان رفتند . در آن جا ، همت رو مي کند به علي مي گويد :( علي ، من از مجروح شدن خوشم نمي آيد . دعا کن که من يکسره شهيد بشوم .) بعدها فهميديم که خودش نيز در سفر حج ، کنار خانه ي خدا همين دعا را کرده بود و آن جا نيز از خدا خواسته بود که نه اسير شود و نه مجروح ، بلکه يکباره شهيد شود . همين طور هم شد .
+ شهدا ، التماس دعا ، حسابي
+ اللهم الرزقنا شهادت في سبيلك....
چراغ جادو
گروه گامي با شهدا
vertical_align_top